Images tagged "kasperk"

0 komentářů: Images tagged "kasperk"

  1. MaP napsal:

    Bylo to přesně tak, jak píšeš. Další list do “kroniky”.
    Tu tvou GPS bych si někdy půjčil, musí to být “adrenalin”. Prostě řízená cesta do neznáma.

  2. IvanGS napsal:

    Bezva počtení, chudák Zorro Mustang už se nové přezdívky nezbaví a jen pro upřesnění – Karlštejn a Konopiště jsme viděli dopoledne (nic moc, musely by se dát nové střechy, plastová trojokna, topení a nové rozvody), proto jste na nás na Křivoklátu museli čekat.
    Jinak cesta tam ani zpět nebyla nijak vzrušující kromě standardu při zastávkách = “kdo na tom přjel”, “kolik to jede”, “to koupím vnukovi”, “kolik to stojí”, “pěkné, ale musí z toho bolet celé tělo” apod. Ale jel jsem letos na Gorče poprvé a byl to motorkářský orgasmus.

  3. Tatík napsal:

    Já to zabalil v sobotu na Americe, bohužel teď nevím, jak přišel Vašek k Zorro Mustangovi. Snad mi to někdo vysvětlí. Jinak můj kámoš na TA je Pavel, stejně jako já, i když jsem vlastně Tatiik…

  4. Skavit napsal:

    Martine, dík za článek – prima si připomenout, jak bylo.

  5. MaP napsal:

    Je to paráda, že se někdo odhodlal přijet na motorce.
    Tydle rychlá rozhodnutí a následné akce se mi líbí.
    Jste frajeři!

  6. MaP napsal:

    Samá ,,PANORAMATA,, byly taky nějaké motorky?

  7. Špulín napsal:

    Baky já myslel že jsi jel na motosalon, tudíž jsem očekával fotky motorek :o) .

  8. Fifík napsal:

    To je prachovka na přední vidli, ne? Stírá bordel z trubky, aby se tento nedostal na gufera, která by tím vydíral.

  9. Petr napsal:

    Moc hezká věcička,asi bych jí poslal rodičům.

  10. Skavit napsal:

    Takového přemlouvání k napsání článku a nakonec pěkná slohovka. 🙂

  11. Petr napsal:

    Co tam dělá ten starý dědek?Zná ho vůbec někdo?

  12. Fifík napsal:

    To byl neznámý pocestný, kterého jsme solidárně přijali mezi sebe, neboť vypadal životem nadmíru zkroušen. 😀

  13. Fifík napsal:

    Však nám to žádný paragraf nezakazuje, ne? 😀

  14. Špulín napsal:

    Smekám, krásná práce. Ani Baky by to lépe nenapsal.

  15. MaP napsal:

    Koukám, koukám, kudy jsme to vlastně jeli.
    Moc pěkně jsi to napsala.

  16. Noha napsal:

    Kjásné povídání, jen co je pravda mladá paní 🙂

  17. Doktor napsal:

    Moc krásné připomenutí podzimní akce, jejíž části jsem se nečekaně zúčastnil…

  18. MMC admin napsal:

    Na kafe z pomerančové vody už jsem si zvyknul, ale představa, jak si Kontoš dělá trvalou, mě vždycky rozesměje. 🙂

  19. Petr napsal:

    Nikdy bych nevěřil,že jsi tak prudérní a nevinné noční obcování s opičím výfukem nazveš úchylkou.

  20. Petr napsal:

    Presidentské díky za rychlost zveřejnění fotek. Jen tak dál!

  21. Dyzl napsal:

    Mám stále sílící pocit, že naší úhlavní nepřátelé nejsou někde za hranicemi, jak nám media trvale vnucují, ale je to náš vlastní stát ve kterém žijeme. Stát jsme ale my, takže jsme sami sobě nepřátelé. Díky tomu co volíme a díky tomu co snášíme.
    I my motorkáři sice reptáme, ale abychom vletěli na Opletalku a vykopali ze zatuchlých kanceláři ty přebarvené svazarmovce, kteří mají být autoritou, zastupující nás motoristy, na to má koule málo kdo.
    Co se týká převodů vozidel, vždy v době informatiky žasnu, co musím na každou blbost hejno papírů a jak je každý úkon složitý. Systém má v sobě data o majiteli i vozidle, tak nevidím problém aby systém natáhl data do formuláře úředník vytiskl, já podepsal, v dalším kroku by tiskárna dotiskla změnu do Osvědčení, já bych platební kartou hned u přepážky zaplatil a šel pracovat.
    Na druhé straně musím konstatovat, že proti době v devadesátých letech je i ten dnešní zmatek proti tehdá, svým způsobem vysvobození. V Brně jsem chodil na Příční a tam byla venku fronta až za roh, pochopitelně drbani s kontakty nikdy frontu nestáli, takže alespoň ta korupce ubyla.
    Zrovna jsem řešil prodej motorky na druhé straně republiky a je to řešitelné, i když by mohlo být jednoduché, jak píšeš, není to ale až tak neschůdné.
    No a když bych někam jel kupovat motorku, tak si prostě sebou vezmu plnou moc, kterou vyplním jen částečně a budu vozit sebou. Když bych motorku koupil, tak ji zaplatím, odvezu a nechám prodejci svou plnou moc, aby na mne přehlásil. A pokud to dobře chápu, tak motorka bude na mne i přepsaná, takže pak jen s pojistkou dojdu na svůj Odbor pro značku a malý TP. Teoreticky by mohli malý TP vystavit hned u odhlašování. To ukáže až praxe. Hůře jsou na tom bazarníci. dle mého skromného názoru je to také řešitelné. Já tedy ojetiny až tak nedělám, mám na to ale již vymyšlenou metodu. Co je důležité, mít dobře promyšlené a vychytané smlouvy. Nezlomili nás komanči, nezlomí nás ani dnes jejich pokračovatelé!

    • Baky napsal:

      Pozor, Pavle, ono je to trochu jinak. Přehlašování se děje na úřadu místně příslušném podle sídla provozovatele, (což nemusí být vlastník). To je zdůvodněno tím, že právě na tom úřadu je k dispozici papírová dokumentace. Samozřejmě je s podivem, k čemu papírová dokumentace, když v rámci přepisu pan úředník vyzískaná data stejně pošle elektronicky do centrálního registru. Vysvětluji si to tak, že stále ještě je bordel v zapsaných údajích v rámci přechodu z papíru na počítač a tímto způsobem se “orgán” snaží vnést do systému pořádek.
      Nicméně jak již bylo řečeno, přepis neprobíhá u tebe, ty si doma pro žádnou značku a techničák nepůjdeš, všechno se děje kdesi v Horní Dolní. A já poukazuji na to, že je to časový problém. Myslím, že systém plných mocí nebude fungovat prostě pro obyčejnou lidskou lhostejnost. Jako prodávající jsem se z veškerých povinností vyvázal podpisem kupní smlouvy a od té chvíle už mě nic nezajímá, proč bych měl někde lítat s tvojí plnou mocí, a naopak jako kupující si nepomohu, když mi plnou moc vystavíš, protože mi furt zůstává ten časový problém objednat se v Horní Dolní k audienci a znovu tam dojet, až na mě milostivě dojde řada.
      Kupodivu se zdá, že už se někdo chytl za nos, protože tento týden jsem zaznamenal jakýsi nesmělý hlásek z ministerstva dopravy, že prý přepisy půjde provádět kdekoliv a nejen v místě sídla prodávajícího.

      V té souvislosti jsou zajímavé dvě věci:
      1) Jak do nového systému změn v registru zapadají místně příslušné registrační značky? Když si koupím vozidlo od tebe, budu na něm mít RZ jižní Moravy a ta značka mi zůstane. (Pokud si ji za další prachy nebudu chtít vyměnit…) K čemu pak ona dosavadní písmenná označení krajů jsou?
      2) Proč najednou není potřeba ta papírová dokumentace nebo ta se nejdříve přepošle na úřad, s nímž hodláš komunikovat? Tedy nějaký dvoukolový systém?

  22. Fifík napsal:

    A kdo ti zaručí, že ti původní majitel doklady pošle? Smlouvu prohlásí za neplatnou a řekne, že jsi mu motorku ukradl … on má papíry na sebe, takže taháš za kratší konec špagátu. Tak jak to vyřešili teď, je to totálně naho*no a je to prolobovaná věc prodejci a výrobci nových vozidel. Jako vždy jde jenom o prachy.

    Mimochodem, stát nejsme my – stát jsou oni. A pokud zmiňuješ ty volby, tak je třeba přidat lidovou moudrost, která praví “Kdyby volby mohly něco změnit, tak by je už dávno zakázali.”. Jak si lze svobodnými volbami vytřít řitní otvor jsme se mohli zcela nedávno přesvědčit v totalitním Švédsku.

  23. Dyzl napsal:

    Nj, je to na drek, teď jen doufat, že se vycizeluje postupně k lepšímu. Jak už to ale obecně chodí každá změna jde spíše k horšímu.
    Mne tedy fascinuje, jak naší vašnostové neustále objevují Ameriku. To co se v civilizovanějších zemích dlouhodobě osvědčilo a funguje, tak prostě převzít, včetně systému registrace vozidel. Jsme v EU s volným pohybem zboží, včetně zboží nějakým způsobem evidovaného jako jsou vozidla, tak by mělo směřovat k unijnímu systému evidence, s propojením na STK atd.
    Já jsem shodou okolností začal minulý týden řešit převod motorky do jiného regionu, zájemce ji objednal a tak jsem volal na můj Odbor dopravy a zájemce na svůj. Měl jsem mu ji tedy dovézt. Byli jsme právě dohodnuti na plné moci a navíc ji mám v polopřevodu. Pán měl právě obavy z těch komplikací, nakonec se uklidnil a definitivně objednal. Nechal jsem si tedy poslat menší zálohu na dopravu a evidenční kontrolu. A to jsem dobře udělal. Evidenčku jsem udělal na jeho jméno, ztratil jsem s tím nějaký čas a kilometry s vozíkem. Druhý den mi ale volal, že upadl a zlomil si ruku a nákup odvolává. Tak jsem si odečetl mé náklady, zbytek zálohu mu poslal, alespoň mám ale předběžně ověřený postup. Notabene, mám ještě další dvě motorky v polopřevodu které musím do června poslat do světa, takže mne čeká i praxe. Navíc nějakým dalším obchodům se nebudu bránit, takže budu muset vymyslet další postup pohodlný jak pro prodávajícího, tak kupujícího. Fifík sice napsal katastrofický scénář, i to se může stát, je samozřejmě i nutné, si trochu ověřovat s kým obchoduji a být opatrný.

  24. Tatiik napsal:

    Tentokrát jsem se opravdu pobavil. I když přímo k smíchu to tedy právě není. Karle, nevím jak to děláš, ale teď dooost dobře!
    Ano, z historie se lze poučit, nejen v sekci “Technika”.